Klacht ING Bank: nieuw bankpasje

Klachtnummer
# 95112
Gebruiker
kuijper
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al jaren een ing bank pasje maar inmiddels zit er een barst in
telefonisch contact daar over gehad met een medewerker maar een pasje kan uitsluitend opnieuw worden besteld op mijn Ing en dat heb ik niet Ik heb ook geen internet.
Ik ben nu verplicht om naar een van de weinigen service punten te gaan ook al is dat lastig voor mij omdat ik moeilijk te been ben ( ik zou eventueel iemand kunnen machtigen )
Ik vind het zot en buitengewoon onbehoorlijk Ik heb een uitkering op bijstand niveau
ik heb het geld niet meer voor internet Wellicht dat bank medewerker daar ook nog eens mee worden geconfronteerd Met een uitkering

Gewenste oplossing

telefonische dienst verlening

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Willem, Ik snap dat dit voor jou een lastige situatie is. Helaas kan ik het proces niet veranderen. Uit veiligheidsoverwegingen kun je een nieuwe betaalpas alleen aanvragen via Mijn ING of bij een ING-kantoor of servicepunt. Het dichtstbijzijnde kantoor vind je hier: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/bankzaken-beginnen-of-beeindigen/geldautomaat-of-kantoor-zoeken/index.htmlJe klacht ga ik registreren zodat deze meegenomen kan worden bij de verbetering van onze dienstverlening. Groet,
    Willeke -ING Webcare Team
  2. Auteur
    kuijper
    Datum
    Het is mij ter oren gekomen dat er fraude voorkomt met internet bankieren. Dat schaft u ook af ? Mijn klacht betreft onbehoorlijke dienst verlening. U legt alle verantwoordelijkheid bij de klant zonder ons een keuze of een andere mogelijkheid te bieden en die is er absoluut.
    ps de pas wordt per post opgestuurd of onder politiebegleiding
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Willem, ik snap je punt. Helaas kan ik hier niets aan veranderen. Als je echt niet in staat bent om langs te gaan bij een kantoor, dan kun je in aanmerking komen om bij uitzondering de betaalpas telefonisch aan te vragen. Om dit te bespreken raad ik je aan nogmaals telefonisch contact op te nemen. Mijn collega kan dan beoordelen of je hiervoor in aanmerking komt. Als dit niet het geval is, is de enige optie naar een ING kantoor gaan. Je klacht heb ik doorgegeven en dit nemen we mee bij de evaluatie van het proces.Groet,
    Willeke - ING Webcare Team

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen