Klacht ING Bank: Nieuwe pas en login gegevens.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 287094
Gebruiker
PJdH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben langs geweest om klant te worden bij ING.
Na alle gegevens door gegeven te hebben zou ik met 10 werkdagen mijn login gegevens opgestuurd krijgen samen met een definitieve pas.
Na een maand niets gehoord te hebben maar zelf contact op genomen met ING. Nu moet ik weer langs op kantoor maar mij wordt niet verteld waarom. Ik vind dit erg vreemd dat mij niet kan vertellen waarom het niet goed is verlopen met de aanvraag en begrijp ook niet waarom ze niet alsnog de nieuwe pas met login gegevens op kunnen sturen.

De oplossing

Zou graag zien dat mij verteld wordt, wat de reden is om opnieuw langs te moeten komen. Liever zou ik helemaal niet langs gaan en dat mij alsnog de login gegevens samen met de definitieve pas opgestuurd worden.
Graag zou ik gecompenseerd worden voor het feit dat dit allemaal zo lang moet duren en mij niet kan vertellen wat er aan de hand is.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor delen van je verzoek en de oplossing. Ik kan me voorstellen dat je dit vreemd vindt. Het is ook raar dat je naar kantoor moet komen, terwijl je niet eens weet waarom.

    Via dit kanaal kan ik helaas niet in het systeem kijken naar wat er aan de hand is en waarom wij je vragen om opnieuw naar kantoor te komen.

    Zou je contact op willen nemen via telefoonnummer 020 22 888 88. Dat kan tot 21:00 uur. We zijn tot 23:00 uur te bereiken via Facebook en Twitter. We kijken het dan graag even na.

    Met vriendelijke groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PJdH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb al contact opgenomen met de klantenservice. Helaas kan men ook hier niet vertellen wat er aan de hand is. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Blijkbaar is er iets mis gegaan en neemt het kantoor daar geen contact over op met mij. Nadat ik zelf heb gebeld met de klantenservice kan mij niet vertellen wat er aan de hand is of wat er fout is gegaan. Nu wordt mij wel gevraagd om dan maar weer naar Amersfoort af te reizen en daar langs te gaan zonder mij te vertellen wat er nu aan de hand is. Ik vind dit een erg vreemde gang van zaken en hoop nog steeds dat mij verteld kan worden wat er aan de hand is of dat hierover contact met mij opgenomen wordt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen