Klacht ING Bank: Nieuwe pincode moet met spoed worden afgegeven en ze hebben hulp nodig om alles goed in te stellen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 366056
Gebruiker
Faith
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een goede vriend is ernstig ziek en moet zijn bankzaken vanaf zijn ziekbed regelen. Door het omzetten bij jullie naar andere systemen is zijn tekening geblokkeerd en kan hij niks meer. Nu is er al een aantal zaken misgegaan bij jullie om het op te lossen. Nu krijgt hij weer een brief dat hij persoonlijk zijn wachtwoord op moet halen terwijl hij zelfs niet vervoerbaar is! Hij en zijn vrouw, die ook ernstig ziek is, zitten nu aan hun laatste geld en kunnen zelfs niet op hun rekening kijken. Ze hebben dringend hulp nodig!!

De oplossing

Dat dit met de grootst mogelijke spoed wordt opgelost !!

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag,

    Er is net telefonisch contact geweest met de rekeninghouder om de situatie te bespreken en de mogelijke oplossing.

    Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat fijn dat dit nu wordt opgelost. Graag gedaan namens mijn collega.

    We hopen hiermee voldoende te hebben geholpen.

    Vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Faith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou een koerier langskomen maar die is tot op heden nog steeds niet geweest. Het probleem os er dus nog steeds en wordt steeds nijpender.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen