Klacht ING Bank: Nieuwe pincode moet met spoed worden afgegeven en ze hebben hulp nodig om alles goed in te stellen.

sad Niet opgelost
Faith

Een goede vriend is ernstig ziek en moet zijn bankzaken vanaf zijn ziekbed regelen. Door het omzetten bij jullie naar andere systemen is zijn tekening geblokkeerd en kan hij niks meer. Nu is er al een aantal zaken misgegaan bij jullie om het op te lossen. Nu krijgt hij weer een brief dat hij persoonlijk zijn wachtwoord op moet halen terwijl hij zelfs niet vervoerbaar is! Hij en zijn vrouw, die ook ernstig ziek is, zitten nu aan hun laatste geld en kunnen zelfs niet op hun rekening kijken. Ze hebben dringend hulp nodig!!

Dat dit met de grootst mogelijke spoed wordt opgelost !!

ING Bank
    Goedemiddag,

Er is net telefonisch contact geweest met de rekeninghouder om de situatie te bespreken en de mogelijke oplossing.

Groeten,
    Sabrina
    ING | Webcare
    ING Bank
    Goedemorgen,

Wat fijn dat dit nu wordt opgelost. Graag gedaan namens mijn collega.

We hopen hiermee voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

Faith
Er zou een koerier langskomen maar die is tot op heden nog steeds niet geweest. Het probleem os er dus nog steeds en wordt steeds nijpender.

Ook een klacht indienen over ING Bank?