Klacht ING Bank: nieuwe pinpas coorespondeert niet met pincode, wachttijd inmiddels 10 dagen, dus ik kan niet bij mijn geld
Details
Klacht
Ik probeer al 12 dagen mijn verloren ING pinpas te laten vervangen. Voor aanstaande vrijdag moet ik echt bij mijn geld kunnen, want zo kan ik geen dingen zoals boodschappen betalen. Contant opnemen met pinpas en paspoort is niet toegestaan, enkel met pincode. De nieuwe pinpas schijnt onderweg te zijn, maar is er nog niet .... Vervolgens zal als het goed is de pincode 3 dagen later arriveren. Dat betekent dat ik nog minstens tot aanstaande maandag niet bij mijn geld kan.Gewenste oplossing
ik wil per koerier mijn nieuwe pinpas en pinpascode ontvangen, zodat ik op zijn laatst vrijdagochtend eindelijk bij mijn geld kan.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.