Klacht ING Bank: nieuwe pinpas coorespondeert niet met pincode, wachttijd inmiddels 10 dagen, dus ik kan niet bij mijn geld

pernambuco

Ik probeer al 12 dagen mijn verloren ING pinpas te laten vervangen. Voor aanstaande vrijdag moet ik echt bij mijn geld kunnen, want zo kan ik geen dingen zoals boodschappen betalen. Contant opnemen met pinpas en paspoort is niet toegestaan, enkel met pincode. De nieuwe pinpas schijnt onderweg te zijn, maar is er nog niet .... Vervolgens zal als het goed is de pincode 3 dagen later arriveren. Dat betekent dat ik nog minstens tot aanstaande maandag niet bij mijn geld kan.

ik wil per koerier mijn nieuwe pinpas en pinpascode ontvangen, zodat ik op zijn laatst vrijdagochtend eindelijk bij mijn geld kan.

ING Bank
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?