Klacht ING Bank: Nodeloos lang wachten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 642436
Gebruiker
Grijze roodstaart papegaai
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wacht al meer dan een half jaar op een zakelijke rekening zodat we de stichting kunnen starten
Maar het lijkt wel of er een spelletje klant pesten wordt gespeeld
En maar bellen. En iedere keer wordt er gezegd dat ik vandaag nog een mail krijg.
MOOI NIET!!!

Gewenste oplossing

Dat ze gewoon een zakelijke rekening openen
Geboden oplossing
Ze (ING) hebben niets opgelost. Ze hebben alleen een zeer korte mail gestuurd dat de aanvraag voor een zakelijke rekening nog in behandeling is. En zelfs de personen die ik telefonisch sprak van de ING, zeiden dat het schandalig lang duurt. Meer als een half jaar wachten op een zakelijke rekening!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen