Opgelost door ING Bank: Nog geen Bank online na al die maanden

Geachte,

Bijna 3 weken geleden ben ik naar Primera hulst gegaan om mijn codes van Bank online naar een ander adress te laten versturen, maar intussen heb ik niets gekregen.

Hoe kan dit?
Ik wacht al maanden op een oplossing zodat ik via bank online kan zien hoeveel er op mijn rekening staat en ik zou ook graag ook betalingen kunnen doen.

Ik zou voor eens en altijd toegang willen tot bank online.

Hallo Happpyman2019,

Ik begrijp dat je graag wilt internetbankieren en dat je hiervoor de Mijn ING gegevens nodig hebt. De papieren hiervoor worden naar jouw correspondentieadres gestuurd.

Drie weken duurt inderdaad te lang. Ik raad je dan ook aan eerst na te laten gaan of zowel woonadres als correspondentieadres goed in ons systeem staan. Dit kun je doen door te bellen met 020 22 888 88, vanavond nog tot 21:00 en morgen weer vanaf 08:00.

Laat het ons weten wat uit deze eerste stapt komt.

Michiel
    ING | Webcare
    Happyman2019
    Hallo, ik moest mijn post adres veranderen omdat ik met post diefstallen zit en dat is gebeurd. Maar intussen zou ik op het alternatief adres deze allang moet gehad hebben maar deze komen er maar niet door. En ja ik heb deze papier al bij de aanvang van de rekening al ingevuld en daarna nog eens 3 keer. Bedank dat u deze nogmaals gaat laten invullen maar mijn code krijg ik maar niet. Dat is het probleem. Zou u vriendelijk zijn om uit te zoeken wat er misgelopen is met het versturen van de code naar mijn alternatief adres.
    En bellen haalt niets uit want dan wordt ik veelal terug naar Primera gestuurd of naar Bank online, maar beide is geen oplossing.

Mvg.
    Hallo Happyman2019,

Graag zou ik je even willen bellen, wanneer ben je telefonisch bereikbaar?

Met vriendelijke groeten,

Vincent
    Webcare | ING
    Beste Happyman2019,

Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en de inlogcodes hebben aangevraagd. De eerste stap is nu gezet zodat je snel weer toegang hebt tot Mijn ING. Hier worden we beiden happy van :)

Een fijne dag gewenst.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Happyman2019
In normaal omstandigheden zou het moeten opgelost zijn.

Ook een klacht indienen over ING Bank?