Opgelost door ING Bank: Nog steeds geen ING-scanner ontvangen

HWH

Twee maanden geleden (in mei) de nieuwe ING-scanner aangevraagd. Nog steeds niet ontvangen (13 juli). Diverse keren de klantenservice gebeld, met steeds hetzelfde antwoord: hij komt wel. Ook regelmatig berichten en brieven van de ING ontvangen met de dwingende vraag of ik eventueel de ING-scanner wil aanvragen, omdat ik anders binnenkort mijn betalingen niet meer kan doen. Maar ik heb die scanner aangevraagd, zoals dat ook in mijn profiel van mijn ING genoteerd staat.

Die scanner een keer naar mij toesturen

ING Bank
    Beste HWH,

Wat vervelend dat je na 2 maanden nog steeds de scanner nog niet binnen hebt gekregen. Momenteel duurt het 4 tot 5 weken dat deze binnen is. Dus je had 'm eigenlijk al moeten hebben ontvangen.

Je hebt de status nagekeken in Profiel zo te lezen? De status zou op "Verzonden" moeten staan. Staat er "Aangevraagd", dan raad ik je aan om nogmaals telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kunnen we dit probleem voorleggen aan de helpdesk.

Het telefoonnummer is 020 22 888 88. Openingstijden: ma-vrij 8:00-21:00 uur en op zaterdag van 9:00-17:00 uur.

Janneke
    ING Webcare
    Beste Janneke (ING Webcare),

Dank voor de snelle en heldere reactie. Ik heb inmiddels (weer) de klantenservice gebeld en kreeg nu te horen dat een aantal scanners die in mei waren aangevraagd, door een 'storing' nooit verzonden zijn. Die worden na 19 juli alsnog verstuurd, en dus hoop ik mijn scannertje dan eindelijk te ontvangen... Jammer dat mij dit niet eerder was verteld, dan had ik mij veel moeite en ergernis kunnen besparen. Maar in ieder geval nogmaals dank voor uw reactie. Wanneer ik overigens binnen een week of twee nog niets heb ontvangen, kunt u een nieuwe klacht van mij tegemoet zien!
    Met vriendelijke groet, HWH
    ING Bank
    Goemiddag H.W. Hollander,

Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is verschaft en dat je weet waar je aan toe bent wat betreft de ING scanner.

Excuses voor de onduidelijkheid en ik vertrouw erop dat je de ING scanner spoedig tegemoet zult zien.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

HWH

Ook een klacht indienen over ING Bank?