Klacht ING Bank: Nooit meer ING

Klachtnummer
# 430994
Gebruiker
Emily
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de ing geweest voor een hypotheek. Weken mee bezig geweest, iedere keer was er wel iets anders aan de hand. De hypotheek adviseur reageerde niet op mij, enkel op mijn vriend.

Door mijn werk ben ik er een afspraak niet bijgeweest. Zonder mijn toestemming is er een polis en woonverzekering op mijn naam afgesloten. Ik heb hier noch telefonisch nog schriftelijk akkoord voor gegeven.

Uiteindelijk wordt de hypotheek afgewezen. Blij toe. Bij een andere bank binnen enkele dagen geregeld. Ook hun snappen er niks van.

Nooit meer ing, wij stappen volledig over. Wat een muts. Dan uit je je ongenoegen hangt ze zonder pardon op.
Gescholden is er NIET.

Al met al een verschrikkelijke ervaring.
Het fijne ervan mag telefonisch met me besproken worden. Ik ga daarnaast ook aangifte doen voor identiteitfraude.

De oplossing

Telefonisch contact.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Emily!

    Excuses voor deze gang van zaken, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest! Ik begrijp dat er inmiddels contact met je opgenomen is en deze klacht kunnen afsluiten.

    Wanneer we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat heel graag!

    Wens je een fijn weekend toe!

    Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen