Klacht ING Bank: Offerte Annuïteitenhypotheek.

Glenn

ING had eind maart een voorstel nieuwe rentevast periode van 3 jaar met 1,84% aangeboden. De offerte had ik in juni moeten sturen omdat de nieuw periode begint te lopen per 1-7-2016. Nu ik de offerte kwijt ben, verzocht ik een nieuwe offerte met de huidige rente van 1,49%. en dat krijg ik niet. De medewerker zei als de rente per 1-7-2016 1,49% is dan krijg ik dat anders niet. Ik ben 20 jaar trouw aan ING-bank en het rechtvaardig de huidige rente van 1,49% toe te kennen i.p.v. 1,84%.
Heden 9-5-2016 had ik ING gebeld en de heefr Landsheer blijf bij zijn stand punt. Ik krijg geen 1,49% ondanks de toezegging van Jesica van ING-webcare. De heer Landsheer zegt dat Jesica totaal fout zit. ING blijven bij de verloren offerte van 1,84%. ING is gewoon onbetrouwbaar ondanks de toezegging via de klachtenkompas.
Mensen moet oppassen met deze ING-bank instelling

Alsnog nieuwe offerte met een rente van 1,49% periode. Omdat de huidige rente nu is 1,49% en de toezegging van Jesica van de afdeling webcare. moet nu een offerte komen met 3 jaar 1,49% annuïteitenhypotheek.

ING Bank
    Beste Glenn,

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de afdeling hypotheken over jou situatie.

Mijn collega geeft aan dat als je nu telefonisch contact opneem je de rente voor 3 jaar vast kunt zetten voor 1,49%. Mijn collega heeft ook een notitie in het systeem gemaakt dat dit percentage gebruikt wordt als je nu belt.

Groeten,
    Jessica
    ING Webcare
    Glenn
    Ik heb gebelt met de medewerker en hun zeggen dat de rent voor 3 jaar niet kunnen aanpassen naar 1,49%. Hij zegt dat de rente 1,84% blijf gehandhaafd. Kortom via de klachtenkompas schrijven ze aardige oplossing, maar in de praktijk doen ze niet en je wordt uitgelachen ook. Er is niets opgelost.
    ING Bank
    Hallo Glenn,

Vervelend om te horen dat de rente in de praktijk gehandhaafd blijft. Hier kunnen wij echter geen aanpassingen aan doen. Ik hoop dan toch dat je hiermee antwoord hebt gekregen op je vraag.

Vriendelijke groet,

Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?