Klacht ING Bank: Offerte rente middeling resterende hypotheek periode

Geachte heer Verweij,
Ik heb geen idee waar jullie de voor onze offerte toegepaste rentes vandaan halen. Is dit een voorbeeld van hoe ING met haar klanten om gaat? Als ik op jullie site kijk zie een rente voor een 10 jaars periode van 2.2 %. Ik kan mij voorstellen dat jullie die niet offreren maar 7.6 % staat in geen enkele verhouding.
Naast het feit dat NN ons destijds een woekerpolis heeft aangesmeerd wordt ik van een dergelijke houding niet vrolijk. Eens te meer wordt hiermee aangetoond dat vertrouwen in een bank ten allen tijde misplaatst is.
Een kopie van de offerte met uitleg heb ik aan de Consumentenbond gezonden.

Kees Boutsma

Een gunstiger offerte meer in lijn met de marktrente.

ING Bank
    Beste Kees,Spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over ons. Ik zie dat je deze ook naar jouw contactpersoon binnen ING hebt gestuurd. Ik wil je aanraden om antwoord daarop af te wachten. Ik weet zeker dat mijn collega's je bericht in behandeling nemen en met het antwoord bij je terugkomen.Groet,Roy
    ING Webcare team
    Kees
    Ik had een meer inhoudelijke reactie verwacht. Op dit moment dien dus weer een reactie van ING af te wachten.
    ING Bank
    Dat klopt Kees, op dit moment kun je het beste het antwoord van jouw contactpersoon afwachten. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen, dan horen we het van je.Groet,
    Candice
    ING Webcare team
    Kees
    Tot op heden taal teken van ING. In ieder geval wat ook maar in de richting van een oplossing gaat.
    Met een inmiddels wat minder vriendelijke groet,
    Kees Boutsma

Kees

Ook een klacht indienen over ING Bank?