Klacht ING Bank: Offerte rente middeling resterende hypotheek periode

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88261
Gebruiker
Kees
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte heer Verweij,
Ik heb geen idee waar jullie de voor onze offerte toegepaste rentes vandaan halen. Is dit een voorbeeld van hoe ING met haar klanten om gaat? Als ik op jullie site kijk zie een rente voor een 10 jaars periode van 2.2 %. Ik kan mij voorstellen dat jullie die niet offreren maar 7.6 % staat in geen enkele verhouding.
Naast het feit dat NN ons destijds een woekerpolis heeft aangesmeerd wordt ik van een dergelijke houding niet vrolijk. Eens te meer wordt hiermee aangetoond dat vertrouwen in een bank ten allen tijde misplaatst is.
Een kopie van de offerte met uitleg heb ik aan de Consumentenbond gezonden.

Met vriendelijke groet,

Kees Boutsma

De oplossing

Een gunstiger offerte meer in lijn met de marktrente.

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Kees,Spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over ons. Ik zie dat je deze ook naar jouw contactpersoon binnen ING hebt gestuurd. Ik wil je aanraden om antwoord daarop af te wachten. Ik weet zeker dat mijn collega's je bericht in behandeling nemen en met het antwoord bij je terugkomen.Groet,Roy
    ING Webcare team
  2. Auteur
    Kees
    Datum
    Ik had een meer inhoudelijke reactie verwacht. Op dit moment dien dus weer een reactie van ING af te wachten.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dat klopt Kees, op dit moment kun je het beste het antwoord van jouw contactpersoon afwachten. Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen, dan horen we het van je.Groet,
    Candice
    ING Webcare team
  4. Auteur
    Kees
    Datum
    Tot op heden taal teken van ING. In ieder geval wat ook maar in de richting van een oplossing gaat.
    Met een inmiddels wat minder vriendelijke groet,
    Kees Boutsma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?