Opgelost door ING Bank: Omruilen philips oled tv op juiste adres door ING rentepunten winkel

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454650
Gebruiker
Robert Amstelveen
Datum
13 reacties

Details

De klacht

18 mei via de rentepunten winkel een Philips 65OLED934 gekocht. 20 mei 2020 weer contact met ING en TP vision van Philips gehad omdat de tv defect is. 30 dagen retour beleid can ING. Afspraak met klantenservice van ING gemaakt dat de tv zou worden omgeruild voor een nieuwe. Dynalogic voert het transport uit. Deze hebben een verkeerd adres. Blijkt later dat zij van ING het adres van de gezamenlijke(en of) rekening hebben gebruikt in Den Haag en niet het reeds bekende leveringsadfes in Amstelveen. Dynalogic zou langskomen en hebben laatste moment het omruilen tv geannuleerd zonder opgaaf van duidelijke reden. Voor niets vrije dag opgenomen. Diverse keren met ING rentepunten klantenservice contact gehad. Zouden het oplossen, maar gebeurt niet. Na iedere melding bij INGduurt het 3 tot 4 werkdagen tot er enig reactie komt. Vandaag 15 juni bericht van Dynalogic dat tv morgen wordt opgehaald. Je raadt het al op het foute adres in Den Haag. ING verwijst mij naar Dynalogic en zij weer naar ING die moet het namens mij recchtrekken.

De oplossing

Deze week nog omruilen TV voor nieuwe Philips TV. en compensatie vrije dag en € 300 extra omdat ik de cashback aktie van Philips miskoop.

13 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Robert,

    Dit gaat inderdaad niet helemaal goed. In het bestelproces, wordt het bezorgadres geverifieerd. Als ik het goed begrijp, is dit dus wel goed gegaan bij de eerste levering, maar daarna juist niet meer?

    Ik raad je toch aan contact op te nemen met de afdeling Rentepunten, om zo door een specialist te worden geholpen en (alsnog) tot een correcte afhandeling te komen.

    Dit kan via 020 22 888 88 of klantenservice@rentepunten.ing.nl

    Vriendelijke groet,

    Michiel
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Robert,

    Dat kan ik me voorstellen! Ik heb van mijn collega begrepen dat hij ook bij de Puntenwinkel het verzoek heeft gedaan om contact op te nemen.

    Ik hoop dat het snel is opgelost.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare
  3. Auteur
    Robert Amstelveen
    Datum
    De TV is omgeruild. Nu kreeg ik vandaag weer een mailtje van Dynalogic. Dit is:

    In opdracht van ING zal uw zending op dinsdag 23 juni 2020 tussen 13:00 en 18:00 uur met ordernummer 8237170-2 worden afgeleverd (of afgehaald) op onderstaand adres:
    Vreemde gang van zaken. Bovendien heb ik van ING nog geen reactie op welke wijze ING mij gaat compenseren voor de vrije dag die ik heb moeten opnemen, omdat de vervoerder niet is op komen dagen op 5 juni jongstleden. ING is opdrachtgever van deze vervoerder.
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Robert,

    Ik begrijp dat er weer gang in de zaak zit. Excuses voor het ongemak tot nu toe.

    Mocht je hierover een officiële klacht willen indienen, bijvoorbeeld over het moeten opnemen van een vrije dag, dan ben je hierin natuurlijk vrij. Dit kan via onze klantenservice, bel hiervoor 020 22 888 88 of start een chat in Mijn ING. Dan wordt dit onder jouw klantgegevens geregistreerd en kan er intern naar jouw verzoek voor coulance gekeken. Ik kan je echter geen garantie geven dat dit ook daadwerkelijk wordt gegeven.

    Vriendelijke groet,

    Michiel
    ING Webcare
  5. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Robert,

    Ik begrijp dat er weer gang in de zaak zit. Excuses voor het ongemak tot nu toe.

    Mocht je hierover een officiële klacht willen indienen, bijvoorbeeld over het moeten opnemen van een vrije dag, dan ben je hierin natuurlijk vrij. Dit kan via onze klantenservice, bel hiervoor 020 22 888 88 of start een chat in Mijn ING. Dan wordt dit onder jouw klantgegevens geregistreerd en kan er intern naar jouw verzoek voor coulance gekeken. Ik kan je echter geen garantie geven dat dit ook daadwerkelijk wordt gegeven.

    Vriendelijke groet,

    Michiel
    ING Webcare
  6. Auteur
    Robert Amstelveen
    Datum
    Zoals in mijn eerdere bericht aangegeven. Dat ik steeds ING moet bellen. Dit is onwerkbaar, omdat je telkens iemand anders krijgt en het vervolgens 3 werk dagen duurt voordat er reactie komt, als die er komt. Ik verwacht dat ING contact met mij opneemt. Mijn nummer hebben ze. In afwachting van reactie.
  7. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Ik hoop dat je snel contact opneemt met afdeling Punten zodat er een klacht geregistreerd kan worden.

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  8. Auteur
    Robert Amstelveen
    Datum
    ING zou met mij contact opnemen. Al dagen zit ik op een telefoontje te wachten. Zou afgelopen donderdag gebeld worden. Maar helaas niets meer gehoord. ING laat het weer eens een keer afweten. Dit komt vast omdat ik een compensatie had gevraagd. Dat kost ze geld en daarom hoor ik niets meer.
  9. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Robert,

    Ik heb (opnieuw) een verzoek ingediend zodat je kunt worden gebeld, dan hoef je inderdaad zelf niet te bellen.

    Op 22 juni schreef je trouwens dat de TV is omgeruild. Toch nog even ter controle: je hebt dus nu wel echt de TV die je graag wilde hebben?

    Vriendelijke groet,

    Michiel
    ING Webcare
  10. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Robert,

    Goed om te horen dat de tv is omgeruild. Mijn college heeft een terugbelverzoek bij onze Puntenwinkel doorgegeven zodat je hierover gebeld wordt door de juiste persoon.

    Hou je ons op de hoogte?

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Wecare
  11. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Robert,

    Ik dacht ik hoor nog even, ben je inmiddels al gebeld?

    Vincent | ING Webcare
  12. Auteur
    Robert Amstelveen
    Datum
    Niets meer vernomen. Echt slecht
  13. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de ING winkel.

    Zij hebben toegezegd contact met je op te nemen.

    Op dit kanaal zou ik de klacht graag afsluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert Amstelveen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk alles naar wens opgelost met een kleine kleine financiële compensatie. Alles heeft me wel een hoop tijd en frustratie gekost. Weet niet of ik in de toekomst nog iets bestel via ING rentepunten winkel.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen