Klacht ING Bank: Onbereikbare afdeling Know Your Customer

Jan Peter

Wij krijgen vandaag doodleuk te horen dat mijn vrouw geregistreerd staat in het EVA register. Een en ander is alleen na te vragen bij een afdeling KYC (Know your customer) die in Leeuwarden is weggestopt, kennelijk zonder mailadres en zonder telefoon. Je mag een brief sturen. Dit heb ik eerder al gedaan (inmiddels twee weken geleden), maar een reactie van deze afdeling blijft uit. Momenteel kan ik geeneens een rekening voor mijn zoontje van 7 openen omwille van "bedrijfseconomische of andere risico's". Leek een heel leuk idee om hem te leren met een bankpas om te gaan, maar kennelijk niet bij deze bank.

Communiceren met je klant.

ING Bank
    Beste Jan Peter,

Wat een nare situatie.

Graag nemen we telefonisch contact op met je vrouw zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is. Wil je doorgeven wat het beste tijdstip is om om contact met haar op te nemen?

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

Jan Peter
Er is geen oplossing aangeboden. De ING heeft nooit iets van zich laten horen! Mooi snel reageren voor de bühne in het publieke domein, maar in de echte wereld je afspraken niet nakomen. Tijd voor een andere bank, oprecht jammer dat ik een hypotheek heb bij hen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?