Klacht ING Bank: Onbereikbare afdeling Know Your Customer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338839
Gebruiker
Jan Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij krijgen vandaag doodleuk te horen dat mijn vrouw geregistreerd staat in het EVA register. Een en ander is alleen na te vragen bij een afdeling KYC (Know your customer) die in Leeuwarden is weggestopt, kennelijk zonder mailadres en zonder telefoon. Je mag een brief sturen. Dit heb ik eerder al gedaan (inmiddels twee weken geleden), maar een reactie van deze afdeling blijft uit. Momenteel kan ik geeneens een rekening voor mijn zoontje van 7 openen omwille van "bedrijfseconomische of andere risico's". Leek een heel leuk idee om hem te leren met een bankpas om te gaan, maar kennelijk niet bij deze bank.

De oplossing

Communiceren met je klant.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Jan Peter,

    Wat een nare situatie.

    Graag nemen we telefonisch contact op met je vrouw zodat we kunnen nakijken wat er aan de hand is. Wil je doorgeven wat het beste tijdstip is om om contact met haar op te nemen?


    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. De ING heeft nooit iets van zich laten horen! Mooi snel reageren voor de bühne in het publieke domein, maar in de echte wereld je afspraken niet nakomen. Tijd voor een andere bank, oprecht jammer dat ik een hypotheek heb bij hen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen