Klacht ING Bank: Onbeschoft, verbinding verbroken zonder antwoord op mijn vraag te geven

Klachtnummer
# 370814
Gebruiker
klacht#ING
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nadat je een kwartier aan de telefoon in de wacht zit......Daarna Onbeschofd behandeld door ING medewerker. Hij verbrak de verbinding en gaf geen antwoord op mijn vragen en beweerde dat ik geen klant van de ING was, omdat ik de vraag voor iemand anders stelde. Ik ben echter OOK klant van de ING , maar dat zal niet lang meer zijn als ze zulke onbeschofte studenten in call centers neer zetten, die geen antwoord op vragen kunnen geven.
Ter info ING dit gesprek was op 12-06-2019 om 16.55

De oplossing

Antwoord op mijn vraag geven Personeel trainen en deze aap ontslaan!

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klacht#ING,

    Naar aanleiding van bovenstaande klacht heb ik telefonisch contact opgenomen. We hebben de situatie samen nog even doorgelopen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?