Klacht ING Bank: onbeschoft behandeld door medewerker

# 341921
Binne

Onbeschoft behandeld na overlijden vader
Na een mega bureaucratie en verdwijning van gegevens
uiteindelijk na een tig aantal weken volmacht gekregen
Nu na een aantal weken geprobeerd de rekening op te heffen
en te horen gekregen dat we daar niet voor gemachtigd zijn
Ook wel weer heel bijzonder???
Na even door vragen hoe dat in vredesnaam mogelijk is
werden we afgebekt door de medewerkster en werd de telefoon er op gegooid
Het is al moeilijk genoeg om je vader te verliezen dus als je dan ook nog zo behandeld wordt is niet echt gepast

Helemaal nooit niets meer mee te maken willen hebben

ING Bank
    Hallo Binne,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader, wat een verschrikkelijke situatie.

Ik kan me voorstellen dat je met dit verdriet niet zit te wachten op lastige zaken. En het is niet de bedoeling dat we je dit gevoel hebben gegeven.

Voor meer informatie over hoe te handelen bij een overlijden stuur ik je graag de volgende link toe en hoop dat je daar alle informatie uit kan halen: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/na-overlijden/index.html

Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze Servicedesk Nabestaanden via 020-22 88 888. Van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00-21:00 en zaterdag van 09:00-17:00.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Groetjes,

Jildou
    ING Webcare
    Binne
    Sorry hoor
    Heeft u wel goed gelezen?
    DENK IK NIET NAMELIJK
    wat een dom antwoord
    Als u wel goed gelezen had dan heeft zoon link geen zin meer
    Mischien is eren cursus klant gericht handelen voor u en uw medewerkers meer van toepassing
    Ik zal zien of ik daar een link voor kan bijvoegen
    ING Bank
    Hallo Binne,

Het is uiteraard niet de intentie om middels onze reactie het gevoel te geven dat we je niet goed hebben begrepen. Excuses dan ook voor de miscommunicatie.

Ik kan me voorstellen dat je na je telefonische ervaring niet direct geneigd bent om wederom contact op te nemen, met of zonder link.

Echter zijn alleen onze specialisten van de servicedesk nabestaanden opgeleid en bevoegd om je in deze situatie van dienst te zijn.

Het is daarom van belang om toch opnieuw contact op te nemen. Het is dan ook goed om duidelijk aan te geven wat er tot op heden is gebeurd. We zullen er uiteraard alles aan doen, om ervoor te zorgen dat er op een correcte wijze de zaak kunnen sluiten.

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?