Klacht ING Bank: Onbeschoft personeel op ing klanten service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134335
Gebruiker
Linencedes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De mensen die werken op de klantenservice zijn niet capabel. Als het te moeilijk wordt verbreken ze gewoon de verbinden. Onbeschoft gedrag

De oplossing

afwikkeling van mijn originele klacht en vergoeding van schade!

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi Linda,

    Excuses hiervoor.

    Dat klinkt niet goed! Mag ik vragen wat er is voorgevallen? Daarbij wil ik jou wel graag helpen, maar is dit helaas vanaf een openbaar platform als klachtenkompas.nl niet erg handig i.v.m. de privacy.

    Wil je ons daarom via www.ing.nl/webcare een bericht sturen? Dit kan dan via Facebook of Twitter. Ik help je daarna graag verder!

    Vriendelijke groet,

    Orkun
    ING Webcare
  2. Auteur
    Linencedes
    Datum
    Klacht is bekend bij ing. Er is nog steeds geen oplossing
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Linda,

    Dat begrijp ik, maar zoals mijn collega aangaf, kan ik je via hier niet verder helpen. Daarom wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter, zodat we je kunnen helpen.

    Groet,

    Willeke
    ING Webcare Team
  4. Auteur
    Linencedes
    Datum
    klacht is niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linencedes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen