Klacht ING Bank: onbeschoft personeel

Klachtnummer
# 637270
Gebruiker
NegendeOlijf#24
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ging vanmiddag de ING bank in den bosch in omdat ik een vraag had over mijn rekening
Ik ben nog nooit zo onvriendelijk en onbeschoft ontvangen

ik wou als eerste een kop koffie pakken
meteen kwam er een medewerkster naar me toe die stelde dat ik alleen via haar koffie mocht pakken
Ik zei ik ben klant van deze bank

Toen waren ze ook nog zo brutaal om te zeggen dat ze mij vorige week ook al weggestuurd hadden
Een collega bevestigde dat
Ik weet echter zeker dat dat niet waar kan zijn
Andere klanten lachten mij uit

In al die jaren dat ik naar winkels en banken ga ben ik nog nooit zo onbeschoft behandeld
Ik voel me geschoffeerd en beledigd ik ga een andere bank nemen
Hopelijk gaan jullie gauw failiet
Tuig zijn jullie

Gewenste oplossing

Excuses aanbieden

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen