Klacht ING Bank: onbeschoft personeel
Details
Klacht
Ik ging vanmiddag de ING bank in den bosch in omdat ik een vraag had over mijn rekeningIk ben nog nooit zo onvriendelijk en onbeschoft ontvangen
ik wou als eerste een kop koffie pakken
meteen kwam er een medewerkster naar me toe die stelde dat ik alleen via haar koffie mocht pakken
Ik zei ik ben klant van deze bank
Toen waren ze ook nog zo brutaal om te zeggen dat ze mij vorige week ook al weggestuurd hadden
Een collega bevestigde dat
Ik weet echter zeker dat dat niet waar kan zijn
Andere klanten lachten mij uit
In al die jaren dat ik naar winkels en banken ga ben ik nog nooit zo onbeschoft behandeld
Ik voel me geschoffeerd en beledigd ik ga een andere bank nemen
Hopelijk gaan jullie gauw failiet
Tuig zijn jullie
Gewenste oplossing
Excuses aanbiedenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.