Klacht ING Bank: onbeschofte behandeling aan de bali

Klachtnummer
# 458976
Gebruiker
FLEXJOBBV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

we zitten al maanden te wachten op een machtigingswijziging voor het bedrijf, zijn 2 keer naar de bank geweest in marienburg in nijmegen je wordt daar zeer onbeschofd behandeld en van het kastje naar de muur gestuurd omdat ze de zaken niet op orde hebben

De oplossing

mijn machtiging doorvoeren zoals deze al 2 x is ingediend

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo FLEXJOBBV.

    Het spijt me dat je niet naar tevredenheid bent geholpen en dat de aangevraagde machtiging tot op heden nog niet is verwerkt.

    Ik adviseer je om contact op te nemen met de afdeling Zakelijk om het voor je na te kijken.

    De afdeling Zakelijk is bereikbaar via een chat of telefonisch:
    https://www.ing.nl/zakelijk/klantenservice/index.html

    Excuses voor het ongemak!

    Vriendelijke groet,

    Margreet ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?