Klacht ING Bank: Onbeschofte behandeling door ING medewerkster; betweterig en vooral onkundig.

Klachtnummer
# 384986
Gebruiker
Great
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen woensdag een tel. gesprek gehad met medewerkster van de ING hypotheeklijn. Totaal klantonvriendelijk en ongeschikt! Kon alleen maar negatieve reacties geven terwijl NIET ingevoerd in mijn situatie. Wist mij te vertellen dat bij een nieuwbouwwoning k.k. nog als bijkomende kosten kwamen.Een gemaakte afspraak voor vrijdag werd vervolgens ook nog eens NIET bevestigd (mijn tel.nr. werd ook niet genoteerd) met als gevolg dat er NOOIT door ING werd teruggebeld. Ook een email naar klantenservice is tot nu toe niet beantwoord.

De oplossing

Laat ING zelf maar een oplossing zoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Great,

    Na intensief contact in de afgelopen week, is het gelukt om een afspraak te maken.

    Zoals we telefonisch hebben afgesproken ga ik de klacht sluiten.

    Nogmaals veel woonplezier in Friesland gewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen