Klacht ING Bank: Ondoorzichtige apps

Klachtnummer
# 440638
Gebruiker
Knorrieknots
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Neem es een keer mensen in dienst die in staat zijn apps te ontwikkelen die ook voor normale mensen te begrijpen zijn. Iedere keer als ik een product probeer toe te voegen of te verwijderen kom ik in een ondoorzichtige klerebende terecht. En als ik er mee naar 1 van de kantoren ga begrijpen zij er daar nauwelijks iets van. Waarom suggereren dat alles met druk op de knop te regelen is terwijl het eigenlijk een marteling is om iets gedaan te krijgen. Veel succes ermee

De oplossing

Slimme techneuten aannemen

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Knorrieknots.

    Ik kan me best voorstellen dat je er soms Knorrieknots-gek van wordt als je ergens niet uit komt.
    Het spijt me te vernemen dat je op kantoor waarschijnlijk ook niets wijzer wordt.

    Ik help je graag.
    Kun je me zeggen waar je tegenaan loopt?

    Vriendelijke groet,

    Margreet
    ING|Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Knorrieknots,

    Wij hebben geen toelichting op de klacht ontvangen. Heb je nog vragen aarzel dan niet en neem gerust contact op met onze klantenservice.

    Een fijne dag gewenst en blijf gezond 🍀

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen