Klacht ING Bank: Onduidelijke transferkosten overboeking buitenland.

D.A.W. van Proosdij

Met geld overmaken naar zimabwe is er een transfer provisie van 6 euro en correspondentie kosten van 50 euro in rekening gebracht. Ik snap wel dat geld overmaken naar afrika niet gratis kan maar dit vind ik een belachelijk bedrag.

Voortaan de kosten vooraf zichtbaar bij het maken van een buiteland overboeking. Heb naderhand met wat zoeken de ing tool kunnen vinden om kosten te berekenen gevonden maar dit was nergens zichtbaar gemeld. Ik zal in iedere geval nooit meer ING gebruiken voor geld overmaken naar het buitenland.

ING Bank
    Goedenavond,

Ik kan me voorstellen dat je even geschrokken was dat er kosten in Rekening waren gebracht. De online tool net iets te laat geraadpleegd helaas :-(

Wist je dat je in Mijn ING zelf ook je feedback rechtstreeks kan indienen? Deze komt dan bij de ontwikkelaars van Mijn ING terecht :-) Wie weet breng je onze ontwikkelaars op een goed idee!

Franck ING Webcare

D.A.W. van Proosdij
Niet echt een oplossing aangeboden, alleen om met mijn klacht rechtstreeks naar ing te gaan. Overigens, de calculatie tool is nergens via de zoek functie van ING te bekennen, alleen via google en wat zoeken. Dit is een leeg antwoord met smileys om het goed te laat lijken.

Ook een klacht indienen over ING Bank?