Klacht ING Bank: ongevraagde polissen opvoeren en premie incasseren

sad Niet opgelost
greta

Aanvulling op mijn eerder vanmorgen gedane klacht over mijn reis/annuleringverzekering van ING bij de Nationale Nederlanden..

Uiteindelijk heb ik voordat ik naar de VS vertrok bij Unive een extra reis verzekering afgesloten die in ieder geval de retour vlucht bij ziekte of overlijden zou dekken.
Dit in totale afwezigheid van een antwoord op een tiental verzoeken aan de ING duidelijk te maken waar ik nu aan toe was.

Helaas heb ik vanwege overlijden van mijn vader beroep moeten doen op deze nog immer super onzeker reis verzekering van de ING. Na 1 dag VS moest ik terugvliegen om nog op tijd te zijn voor de voorbereiding van de begrafenis.

Uiteindelijk ben ik voor de oorspronkelijke reisverzekering een bedrag van 233,02 euro kwijt. Een belachelijke premie. En dat vanwege een verlenging die netjes gevraagd is te Assen bij de ING van 1 dag.

Je gelooft het niet, helaas maar al te waar.

Oplossen. Ik laat het niet hierbij zitten, mensen dienen voor deze handelwijze gewaarschuwd.

ING Bank
    Hi,

Mijn reactie kun je vinden op je vorige bericht.
    Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Miranda
    ING Webcare

greta
Dank voor uw antwoord. Echter, ik weet nu nog steeds niet welk polisnummer van de 3 reis/annuleringverzekeringen die de ING ons leverde op dit moment de geldige reis en annulering verzekering is. En ook niet op basis van welke polis er nu geclaimd dient te worden. En welk bedrag zou er dan terug gestort worden en waarom? Blijft de polis die per 23 juli inging en over de periode april 2019 t/m 5 augustus dekking zou geven van kracht? Immers dan zou deze polis met terugwerkende kracht dekking moeten geven aan mijn claim? Wat vreemd. Dit alles blijft volledig onduidelijk. Staat er onder uw antwoord heel fijntjes, dit is onze laatste reactie . . . . . Met vr. groet. Naam bij de ING bekend.

Ook een klacht indienen over ING Bank?