Klacht ING Bank: Ongewenste wijziging tenaamstelling ING bankrekening.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 284019
Gebruiker
J. vd Meulen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw is plotseling ONGEVRAAGD gewijzigd.
Onze namen zijn omgewisseld.

De oplossing

ING aan de schandpaal nagelen...

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw v/d Meulen,

    Jammer dat dit zonder jouw toestemming is gebeurd. Ik kan me wel voorstellen dat je daar van schrikt.

    Je gewenste oplossing vind ik wel heel jammer en ik hoop toch dat we een betere oplossing kunnen vinden, want je oplossing zou jouw probleem niet oplossen. ;)

    Wil je contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je rechtzetten. Je kunt mijn collega's tot 21.00 uur bereiken op telefoonnummer 020 22 888 88 of morgen weer vanaf 8.00 uur. Ze kunnen dan ook meteen even kijken wat er aan de hand is.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. vd Meulen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefonisch contact opnemen met de klantenservice... Dat heb ik gedaan, het zou opgelost worden. We zijn nu vier werkdagen verder, er is niks veranderd, en ik heb niks meer gehoord. Het is dus achteraf gezien nog niet zo'n slecht idee om ING aan de schandpaal te nagelen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?