Klacht ING Bank: Onnodig blokkeren van mijn ING REKENING benadeelt mij voor €816. Ik stel ING aansprakelijk

Wilmavande#Vorle

Ik heb een extra hypotheek opgenomen van €20.000 om aan dochter in Australië te lenen voor aankoop woning. Op de dag van de beste koers (vrijdag 18:15 u) 1 juli 2022 wil ik het geld overmaken. ING BLOKKEERT OP DAT MOMENT MIJN REKENING. Door computer, n algoritme ivm ‘fraude bestrijding. Pas 3 dagen later contact mogelijk met ING.
Ondertussen is de koers erg slecht. Het verschil in mijn nadeel is €816.
(Heden nog)
Ik heb ING verantwoordelijk gesteld en vergoeding gevraagd. Ze wijzen elke claim af.

Het geld staat nog op mijn rekening en dochter in Australië is in problemen geraakt ivm onvoldoende middelen.

ING bank de geleden schade ad €816 aan mij laten vergoeden.
Ben 49 jaar klant bij ING.
Vaker grote bedragen overgemaakt naar bewuste rekening in Australië.
Maw geen enkele reden tot blokkade
ING heeft mij benadeeld door de rekening onnodig te blokkeren en weigert elke verantwoordelijkheid.

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?