Klacht ING Bank: onterecht afscrijft van betaal rekening door creditcard.

DINC

Mijn mastercard limit is 2000 euro maar er wordt onterecht -2628 euro afschrijven van mijn betaalrekening. En u ziet wel op de afsch. van mijn creditcard dat er geen gebruikt gemaakt 628 euro extra is. Dus totaal 2000 euro is een vaste limit.
Ik heb daarover 3 keer contact gehad met ING. U zei dat ''Ik, in 2-3 dagen een bericht zou krijgen'' 12 dagen is over maar u geeft nog steeds geen reactie op mijn bezwaar. Wat moet ik doen in dit situatie, een advocaat krijgen en gaan naar rechtbank?

Het onterecht -628 euro terug betalen en geven mij een officiel antwoord..heb ık gelijk of niet?
Nee, het zelfde verhaal...''ik zal doorgeven uw klacht naar de afdeling creditcards'' en de chat opeens gesluiten...Ik ben beu ervan!..Ik stuurde vandaag een bericht naar de Directie ING/Amsterdam...binnen 3 weken geen anttwoord dan ik zal rechtbank. Genoeg!

ING Bank
    Goedemiddag meneer/mevrouw DINC,

Dat gaat niet goed met de afschrijving van de Creditcard! Ik heb begrepen dat je ook al contact met ons hebt gehad hierover en bericht krijgt.

Heb je in tussen nog contact met ze gehad om te horen waarom je nog geen reactie hebt en of ze al meer weten?

Groet,

Tjitske
    ING Webcare
    DINC
    Hallo, ık had gisteren het laatste keer daarvoor een chat met ING maar helaas geen nogmals een dudilijke antwoord en geen bericht of verandering van de situatie.
    Groetjes
    ING Bank
    Beste DINC,

Vandaag zijn onze collega's helaas niet bereikbaar. Ik wil je vragen om morgen met de collega's bij Creditcards in contact te komen zodat zij aan de hand van jouw gegevens mee kunnen kijken en de status van deze case kunnen laten weten.

De collega's zijn tussen 8.00 en 21.00 uur bereikbaar via 020 22 888 88!

Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?