Opgelost door ING Bank: Onterecht geblokkeerd

sad Opgelost
Simone.n

Van de week kreeg ik een brief van de bank waar in stond dat er frauduleuze handelingen waren gepleegd met van en naar mijn rekening account

Hiervan is mij niets bekend en ben erg geschrokken.
Nadat ik direct heb gebeld,en de boodschap kreeg om "maar te mailen" heb ik de politie gebeld om óók aangifte te doen van "poging tot fraude en misbruik van MIJN gegevens"

Aangezien er nog niets was gebeurd en ik niet benadeeld ben kan ik dus niets doen. Behalve dat mijn rekening, die ik al minstens 24 jaar heb, is geblokkeerd sta ik met lege handen.

Ik kan niet bewijzen dat ik helemaal niets met de fraude te maken heb en dat ik óók slachtoffer ben.

Wat kan ik doen?
Ik wil graag gewoon toegang tot mijn geld en rekening willen.

Graag mijn geld terug.

Hoi Simone,

Ik begrijp dat je hiervan bent geschrokken, zeker als je dit helemaal niet is opgevallen! Heb je na het ontvangen van de brief de rekening kunnen raadplegen om na te gaan wat hier de reden van kan zijn?

Hoe dan ook kan ik me voorstellen dat je graag actie onderneemt. Het si dan ook goed dat je direct contact hebt opgenomen.

Het klopt dat onze specialisten van de afdeling fraude, je verzoek graag per mail ontvangen. Wanneer je zo volledig doorgeeft wat er kan spelen, wat de situatie is en wat je wensen zijn, zullen zij hier zo snel mogelijk contact voor opnemen.

Tot die tijd is het toch echt even afwachten ben ik bang Simone. Hopelijk weet je snel meer!

Vriendelijke groet,

Ronnie
    Beste Ronnie,
    Bedankt voor je snelle reactie.
    Na het telefonisch contact heb ik direct een email gestuurd.
    Daar heb ik nog geen reactie of ontvangstbericht.
    Ik zal het wel afwachten maar ik ben blij dat een betaalrekening bij een andere bank heb!
    Moet je toch niet aan denken dat ik weken niet bij mijn betaalrekening kan!!
    Mvg Simone
    Beste Simone.n,

Graag gedaan namens mijn collega Ronnie.

Ik hoop dat u zo snel mogelijk een mail terug ontvangt. Houd u ons op de hoogte?

Groet,
    Rialda
    Simone.n
    Tot op heden nog niets gehoord.
    Schandalig gewoon.
    Geblokkeerd buiten mijn schuld om en ik krijg nieteens een bevestiging mail dat mijn mail ontvangen is!

Denk niet dat mijn reactie op deze site serieus genomen en uberhoubt zin heeft....
    Beste Simone.n,

Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk meer info wilt. Onze specialisten zijn momenteel druk bezig met de verwerking van het onderzoek en je ingezonden info.

Doorgaans ontvang je binnen 10 werkdagen meer informatie. Hoewel ik me kan voorstellen dat je graag snel meer wilt weten, is het toch zaak om nog even af te wachten. Onze specialisten komen er snel op terug!

Vriendelijke groet,

Ronnie
    Simone.n
    Nog steeds niets gehoord van ING......
    Leuk dat op dit forum wel gelijk antwoord gegeven word maar als hier snel antwoord gegeven kan worden, waarom dan de echte fraude desk dan niet?
    Ik word gewoon aan t lijntje gehouden en er word helemaal niets opgelost!!!
    Ik dacht dat jullie iets meer je best zouden gaan doen nadat de ING vorige week bij kassa is geweest....jammer... denk dat jullie heel veel klanten kwijt raken....
    Hi,

Zojuist heb ik jou doorverbonden met de afdeling Fraude.
    Ik hoop dat mijn collega jouw vragen heeft kunnen beantwoorden.

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Myranda
    ING Webcare NL

Simone.n
Geen excuses maar omdat ze niet konden bewijzen dat ik er iets mee te maken heb gehad hebben ze me gedeblokkeerd. .....krijg de indruk dat ze me "maar gedeblokkeerd" hebben zonder overtuigd te zijn dat ik er echt niets mee te maken heb.....erg jammer maar na 26 jaar ga ik toch naar een andere bank....

Ook een klacht indienen over ING Bank?