Klacht ING Bank: Onterecht nog meer geld vragen terwijl lening al is afgelost!

LoekieP

In 2016 mijn lening doorlopend krediet bij de bank afgelost. Via de belastingdienst kun je ook je leningen zien etc. In 2016 is die afbetaald en daarna tot op heden was er bij de belastingdienst geen enkele openstaande lening meer, die was de enige! Ineens dit jaar enkele weken geleden krijg ik van Vesting Finance een brief dat er nog een bedrag van €2.000 en nog wat open zou staan of ik die binnen 8! dagen wilt betalen. Uiteraard heb ik ze gemaild en de gegevens opgestuurd dat er niets open staat en dat de lening op die bepaalde dag/jaar is afgelost. Daar wordt dus niet op gereageerd met bewijs maar de ING en Vesting Finance sturen mij op de dezelfde dag een brief met een overzicht van de lening wat er afgelost is en wat er nog openstaat. Ze stuurden mij toentertijd 2016 een overzicht met de openstaande lening en die hebben we in 1x afgelost. Nu willen ze meer geld zien, waarom? ze sturen mij zomaar een overzicht die helemaal niet klopt. De bank stuurt mij dus een brief destijds (2016) met t bedrag van de openstaande lening, t zelfde jaar het volledige bedrag afgelost!!

Dat ineens opgedoken bedrag, een verzin bedrag om mij als EXklant op te lichten. Geld wat ik niet heb (geen baan) ik sta helemaal perplex. Ik kan zelfs niet naar de begrafenis van mn moeder overzee die niet lang meer te leven heeft omdat het zoveel geld kost om er heen te vliegen, waar haal ik het geld vandaan wat ze me zomaar toeschrijven? Hoe kan ik dit oplossen? Dit kan toch niet waar zijn dat er ineens een nieuw bedrag opduikt? Ik word gewoon opgelicht. Van Vesting Finance krijg ik ook geen tekst en uitleg alleen dat ze t geld willen zien of een betalingsregeling. Een betalingsregeling treffen voor geld wat ik niet schuldig ben? Tevens heb ik stukken gemaild (als bijlagen toegevoegd) en ze hebben daar geen ene reactie op gegeven.

Het verzin bedrag moet van mijn naam af; dit klopt niet! onmenselijk!

ING Bank
    Beste mevrouw Pengel,

Via Klacht.nl heb ik je reeds een antwoord gegeven.

Groet,
    Janneke
    Webcare
    ING Bank
    Hoi LoekieP,

Dat is niet fijn om te horen, toch hoop ik dat je tot een oplossing kan komen met de desbetreffende afdeling.

Groetjes,
    Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?