Klacht ING Bank: Onterechte BKR registratie door fouten van ING

vLeeuwen

Medi0 2012 stapte ik over van de ING naar Triodos bank.

Omdat er een min bedrag op de ing rekening stond kon de overstap niet volledig afgerond worden en moest ik deze aanvullen. Ik heb destijds contact gehad met de ING en besproken dat ik het minbedrag meteen zou overmaken en zij de rekening dan meteen zouden afsluiten.

Ergens in 2013 kreeg ik brieven ivm een tekort op de rekening en een procedure omdat ik dit zou moeten betalen. Wat blijkt, de rekening was niet opgezegd en de bankkosten waren doorgelopen. Een minbedrag weer.
Contact gehad. geen bewijs van opzeggen. Ik moest betalen maar ze zouden hem dan meteen opzeggen erna.

2015 weer hetzelfde probleem. Weer betaald omdat ik niet anders kon en ja hoor. een NEGATIEVE registratie.

Dit is totaal onterecht, door fouten van ING en ook door mij helaas, ik had alle namen en afspraken moeten opschrijven. Maar het is onterecht dat dit doorloopt en ik daardoor niet door kan met mijn leven.

Ik wil dat mijn negatieve registratie per direct ingetrokken word omdat dit mij belemmerd in het kopen van een huis met mijn partner en zelfs een telefoonabbonement afsluiten.

Goedemiddag vLeeuwen,

Een hele frustrerende situatie! ik kan me voorstellen dat je dit nu eindelijk zo spoedig mogelijk opgelost wilt hebben zodat het niet meer voor problemen zorgt bij andere aanvragen!

Telefonisch heb ik je net gesproken en aangegeven dat ik het voor ga leggen bij onze specialisten zodat we het tot op de bodem uit kunnen gaan zoeken. Morgen zal ik opnieuw contact met je opnemen om de status te kunnen vermelden of (hopelijk!) al een uitkomst/oplossing te kunnen delen.

Excuses voor de hele situatie.

Goedenavond vLeeuwen,

Zoals beloofd zou ik vandaag contact met je opnemen om een status te geven of de uitkomst. Ik heb de situatie besproken met de specialisten op dit gebied, op dit moment heb ik nog niet de uitkomst voor je maar kan ik wel aangeven dat we ermee bezig zijn om meer duidelijkheid te krijgen over de BKR-registratie. En natuurlijk hoe we dat voor je kunnen oplossen!

Doordat het gaat om 2012 kunnen we het niet direct inzien, er is namelijk een ander systeem nodig waar we in moeten duiken. Hier gaat helaas even iets meer tijd in zitten, maar morgen zal ik opnieuw bekijken of er al meer duidelijkheid is!

Zodra ik meer duidelijkheid heb zal ik het je via dit kanaal of telefonisch laten weten ;-)

Goedemorgen vLeeuwen,

Ik heb terugkoppeling ontvangen van de specialisten. Graag deel ik de uitkomst met jou! Nu heb ik van de afdeling een mail met alle informatie, uitleg en bijlagen ontvangen en lijkt het me handig dat ik deze ook naar jou stuur. Mocht je deze per mail willen ontvangen, dan ontvang ik graag jouw e-mail adres.

Liever per post? Dan stuur ik het naar je op ;-)

Hoor het graag wat jij het prettigst vindt!

vLeeuwen
    Hoi

Ik heb een privé bericht terug gestuurd met gegevens zodat ik de informatie kan ontvangen.

Later laat ik weten hoe dit is opgelost.

Mvg
    Goedemorgen vLeeuwen,

Bedankt voor je privébericht met daarin het e-mailadres! Ik heb jou een e-mail gestuurd met de informatie die ik ontvangen heb.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?