Klacht ING Bank: Onvolledige informatie;

Monique

Zolang ING na vele tevergeefse pogingen weigert om duidelijkheid te geven waar teveel geld wordt ingehouden bij mijn laatste twee wereldbetalingen. Men sluit steeds de discussie en klachten worden niet inhoudelijk beantwoord, dus moet het helaas via klachtennkompas.
Ik wil weten welke zogenaamde tussenbank geld heeft ingehouden. Geen openheid van zaken staat gelijk aan oneerlijkheid. Dus nu graag naam en toenaam!

Volledige informatie over welke zogenaamde tussenbank geld heeft ingehouden en of deze bank onderdeel is van ING
ING kan alleen standaard antwoorden uitspugen. Men is niet bereid om eerlijk antwoord te geven en de informatie vooraf laat ook te wensen over. Er is dus WEER een klacht verstuurd. Net zolang totdat men antwoord geeft waar en of bij welke zogenaamde tussenbank mijn geld is ingehouden. ING......zucht

ING Bank
    Goedemorgen,

Hoe de transactiekosten worden berekend, hangt echt specifiek af van hoe deze bij ons wordt aangeboden. Zoals Sabrina eerder had aangegeven, zijn er de mogelijkheden (Our cost, Shared cost of Beneficiary cost).

In dit geval zou ik je aanraden om nogmaals contact op te nemen met onze Klantenservice (Chat via Mijn ING of telefonisch via +31202288888) zodat we mee kunnen kijken naar de status van je eerder ingediende onderzoek en naar de transactie.

Mocht je na dit contact nog steeds niet met de uitkomst eens zijn, zou ik je aanraden om een directieklacht op te sturen, zoals uitgelegd op de volgende pagina:

https://www.ing.nl/de-ing/klachten/index.html (onder het kopje: Niet tevreden met de oplossing van uw klacht?)

Franck
    ING | Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?