Klacht ING Bank: Opdracht definitief geweigerd maar wel saldo op rekening

# 519412
Imas

het is al een tijdje nu dat ik mijn saldo wil gebruiken op mijn bank maar als ik het probeer over te maken of iets wil kopen telkens krijg ik een melding met saldo te laag terwijl ik wel saldo op mijn rekening heb ?
Bij opdrachten staat er definitief geweigerd zonder enige reden ?

Ik zou graag mijn geld weer willen bemachtigen en kunnen spenderen.

ING Bank
    Hallo Imas,

Bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je geen bedragen kunt overschrijven via Mijn ING of de Mobiel Bankieren App? Dat is niet handig.

Klopt het telefoonnummer wat je hebt mee gestuurd? Ik probeer je namelijk te bellen, maar hij gaat niet over.

Alvast bedankt

Groeten,

Daphne
    ING Webcare
    ING Bank
    Beste Imas.

De kosten voor het pakket worden te allen tijde geïncasseerd vanaf de Betaalrekening.
    ING schrijft deze bedragen ook af als u niet voldoende
    bestedingsruimte op uw Betaalrekening heeft. Je staat in dat geval rood zonder toestemming van ING.

Deze regeling is te vinden in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het openen van de rekening of stilzwijgend akkoord na het wijzigen van de voorwaarden.

Dit kun je nog eens nalezen in de brochure Voorwaarden en overige regelingen voor particuliere
    rekeninghouders: https://www.ing.nl/media/ING_voorwaarden-en-overige-regelingen_tcm162-38817.pdf

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Imas
Waarom kan ik mijn geld nog steeds niet overboeken of iets betalen ?

Ook een klacht indienen over ING Bank?