Klacht ING Bank: Openheid geven over actuele problemen

Theo214

Uren bezig geweest met foutmelding die me verhindert om overschrijvingen te doen. Op website ING stond dat er geen problemen bekend waren op dat moment. Via Twitter onder aandacht gebracht. Hun verzoeken afgehandeld (andere browser, gooi alle cookies weg) daarna helpdesk aan de lijn (gaat ook nog eens kijken of ik wel weet wat ik doe). Eindelijk komt aap uit mouw: probleem is al wel bekend maar ING hanteert een interne lijst die dus niet gebruikt wordt voor communicatie aan klanten. Al die tijd die ik er in stak was dus volkomen overbodig en had voorkomen kunnen worden met openheid over bestaande problemen.

Voortaan moet ING actuele problemen direct communiceren en niet voor zich houden op een interne lijst.

ING Bank
    Beste Theo214,

We hebben elkaar net gesproken. Dank je wel nogmaals voor je feedback over de communicatie. Deze geef ik uiteraard door zodat we onze service kunnen verbeteren.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare
    Theo214
    Deze medewerkster gaf aan met me eens te zijn dat dit soort storingen ook gecommuniceerd zou moeten worden. Voor mij is deze klacht echter pas afgehandeld als er ook daadwerkelijk ander beleid door ING over storingen ingevoerd wordt. Volledige transparantie en niet selectief storingen vermelden.
    ING Bank
    Beste Theo,

Je feedback hierover is doorgegeven en hopelijk ga je dit in de toekomst ook ervaren.

Uiteraard zou het helemaal super zijn als er überhaupt geen storingen meer voor komen. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan mag je gerust opnieuw contact met ons opnemen.

Groet,

Janneke
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?