Klacht ING Bank: Opgelicht via creditcard en ING weigert mijn geld terug te halen.

FPM B##hm

Ben al bijna 20 jaar klant bij ING maar voel me nu zwaar in de steek gelaten door deze bank. Al sinds augustus ben ik bezig met het terug zien te vorderen van een frauduleuze creditcard afschrijving bij een horeca gelegenheid in Split. Hierbij werd een gemanipuleerd apparaat gebruikt waarbij de afschrijving 10x zo hoog was als het bedrag waarop ik geaccordeerd had. Meerdere gedupeerden zijn hier op dezelfde manier opgelicht, wat ook te zien is op de Facebook pagina van de betreffende locatie. Daarnaast heb ik nog nimmer zo'n hoog bedrag afgerekend in mijn pin en creditcard verleden en zou ik dit ook nimmer doen. Heb tot drie keer aan toe dit bij de ING bank neergelegd via mail en brief maar ze blijven halsstarrig weigeren terwijl het overduidelijk is dat ik opgelicht ben.

Dat het teveel betaalde bedrag van 590,- euro wordt terug gehaald bij de oplichters en terug gestort wordt op mijn rekening.

ING Bank
    Beste FPM Bohm,

Wat ontzettend naar om te lezen dat dit al zolang gaande is. Dat kan niet de bedoeling zijn! Het feit dat u zich in de steek gelaten voelt wil ik uiteraard graag wat aan doen.

Ik wil u daarom ook vragen om dit via onze Telefonische Klantenservice, Chat óf Social Media kenbaar te maken. Middels deze kanalen is het namelijk mogelijk voor ons om uw gegevens te controleren. Aan de hand hiervan kunnen er stappen ondernomen worden!

Ik wil u een goed weekend wensen.

Sebas
    ING Webcare
    Hoi Sebas,

dit heb ik allemaal reeeds gedaan, via Twitter, gebeld, gemaild, brief naar de directie gestuurd zelfs. Ik wil gewoon de 590,- zsm terug gestort krijgen. Alles is onder dit kenmerk terug te vinden bij jullie: 200112919524 FK

Gr F Bohm
    ING Bank
    Beste FPM B##hm,

Het is inderdaad vervelend dat dit al zo lang gaande is.

Ik wil u vragen om het toch nogmaals met onze Klantenservice te bespreken. Zodat er goed uitgezocht kan worden wat er precies aan de hand is. Dit in verband met veiligheid en controle van uw gegevens.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

FPM B##hm
Geen! Je wordt opnieuw afgescheept met nietszeggende standaard antwoorden en ze lezen niet eens wat je schrijft. ZEER klantonvriendelijk

Ook een klacht indienen over ING Bank?