Klacht ING Bank: opgelicht via marktplaats

lifestyle

Ik heb € 24.95 overgemaakt naar rekeningnr NL03 INGB 0753820528 t.a.v. (!?) M. Nap te Capelle ad Ijssel..
nickname op marktplaats : Jazleemonteiro
advertentienr 1072220348

Het door ons betaalde product is NOOIT ontvangen en dit is zwaar ....
Er is aangifte gedaan bij politie en marktplaats en hebben de adverteerder zelf meerdere malen benaderd, geen gehoor.We hebben ook nog een foto gemaakt van de advertentie. Marktplaats heeft uit voorzorg na aangifte advertenties verwijderd van de dader.Wij willen ons geld terug. In 2016 zou het niet mogelijk moeten zijn om geld te stelen van iemand.
vervolgens krijg ik ook nog een bericht van de ING per mail dat er morgen 3 augustus 2016 een incasso plaats gaan vinden van € 89,95 !!!!?????

Hoe kan het dat we in zo'n moderne tijd leven en er gewoon geld van je gestolen kan worden??

Ik wil mijn geld terug, mijn geld. Hoe kan dit nog steeds gebeuren in deze tijd??
heb er geen woorden voor

ING Bank
    Beste meneer/mevrouw vd Sangen,

Erg vervelend om te horen dat u opgelicht bent! Goed dat u direct aangifte hebt gedaan bij de politie. De politie zal deze zaak verder in behandeling nemen.

Mag ik vragen wat u precies bedoelt met dat u een mail heeft ontvangen waarin aangegeven wordt dat er een incasso gaat plaats vinden van €89,95?

Linh
    ING Webcare Team

Ook een klacht indienen over ING Bank?