Klacht ING Bank: Opheffen zakelijke rekening.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 613820
Gebruiker
M.H.J. Koks-Otten
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nadat mijn man is overleden j.l. mei en ik een verklaring van erfrecht naar de ING heb gestuurd, krijg ik het niet voor elkaar om de zakelijke rekening leeg te halen en op te zeggen. Er worden iedere maand afschrijvingen gedaan die ik ook niet ongedaan kan maken. Na vele telefoontjes met de ING en 2x naar een bankkantoor in Bussum te zijn geweest en ze me beloofden terug te bellen gebeurt er niets.
Wel krijg ik een brief waarin staat dat ik eerst het saldo moet verlagen.
Hoe doe ik dat als ik niet bij deze rekening kan komen?
Ik baal hiervan. Hoezo dienstverlening!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk. Ik betaal iedere maand voor deze rekening wat niet nodig is
Geboden oplossing
Wat ik ook probeer bij de ING. Ze lossen het niet op!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen