Klacht ING Bank: Oplichters zijn ze bij de ing

Klachtnummer
# 356179
Gebruiker
Sanmar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben lekkage en begin februari hebben wij de opstal verzekering aangesproken
Vervolgens worden we 2 maanden aan het lijntje gehouden en worden door de ing afspraken gemaakt die vervolgens niet na worden gekomen
En maar maandelijks de premie betalen maar als zij moeten betalen dan geven ze niet thuis
Stelletje laaggeschoolde schooier zijn het

De oplossing

Sneller klachten afhandelen en je niet aan het lijntje houden

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi J. van der Woning,

    We hebben zojuist telefonisch contact gehad! Zoals afgesproken nemen we morgen opnieuw telefonisch contact op zodat we de situatie kunnen bekijken.

    Willen jullie ons laten weten of het allemaal in orde komt?

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen