Klacht ING Bank: Ouderen discriminatie door ING

ErwinPJ

ING discrimineert ouderen en dwingt ze om digitaal te gaan. Mijn moeder is 80 jaar en heeft haar leven lang met formulieren gebankierd. Nu vraag ik een automatisch overschrijvingsformulier voor haar aan maar dat bestaat niet meer. Ze moet nu iedere maand een formulier invullen om een vast bedrag over te boeken. ING vertelt dat ze maar internet bankieren moet aanvragen. Dit is hoe ING ouderen behandelt.

Zorg dat een oudere persoon telefonisch een automatische overschrijving kan activeren en de-activeren indien noodzakelijk. Hier kunnen controle vragen over worden gesteld.

ING Bank
    Goedemiddag,

Allereerst wat vervelend dat u dit op deze wijze hebt ervaren. Vanaf 14-10-2013 is het doen van een Periodieke Overschrijving inderdaad alleen nog maar mogelijk via Mijn ING. Uit uw verhaal begrijp ik dat het aanvragen van Mijn ING geen optie meer is voor uw moeder? Als dat niet mogelijk is, zal het bij uitzondering wel echt op de wijze moeten zoals ze de Periodieke Overschrijvingen nu inplant.

Franck
    ING Webcare
    ErwinPJ
    Deze reactie kan ik niet serieus nemen.
    ING Bank
    Goedemorgen,

Dat is erg jammer om te horen!

Helaas kan ik geen andere oplossing bieden. Ik hoop dat het lukt om als nog een Periodieke Overschrijving aan te maken. Mochten er nog vragen over zijn, dan horen wij het graag.

Tjitske
    ING Webcare

ErwinPJ
Ze laten oude mensen aan hun lot over en die worden gedwongen om te gaan internet bankieren. ING denkt niet MEE

Ook een klacht indienen over ING Bank?