Klacht ING Bank: Overschrijven op zakelijke rekening gaat niet.

Klachtnummer
# 311671
Gebruiker
Peter10
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Overschrijven via zakelijke rekening lukt niet.
Ik zie dat er vele gebruikers met dit probleem zitten en al meerdere dagen. Vanuit ING geen enkele melding!!
Dit is voor mij een vervelend probleem in mijn zakelijke dienstverlening. Ik verwacht meer service van de ING

De oplossing

Info over situatie en onmiddellijke actie.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hallo Peter,

    Ik hoop dat het probleem momenteel is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik aan om contact met ons op te nemen via één van de volgende kanalen:

    - Twitter (@INGnl);
    - Facebook (www.facebook.com/INGnl)
    - telefonisch (020 22 888 88, lokaal tarief);
    - chat (via Mijn ING)

    Mijn collega helpt jou dan graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen