Klacht ING Bank: Overzicht creditcard gaat niet goed.

beppie

1. Als mijn man en ik inloggen om naar de creditcard gegevens te kijken, hebben we allebei verschillende bedragen en saldo. ING hierover gebeld en zij kunnen hier niks mee.

2. Uitprinten van creditcard gegevens gaat niet goed. Niet alles komt er op! Als PDF opslaan precies hetzelfde, ook niet alles komt er op. Sowieso als PDF opslaan kan niet, maar via een trucje lukt het mij wel, maar dan komt niet alles er op. Ook hier kunnen ze niks mee. Waarom niet eenvoudig iets maken zodat we ons overzicht als GOEDE PDF kunnen opslaan. Dit moet voor de accountant en belastingdienst, we hebben een bedrijf.

Dat ze dit probleem oplossen!

Goedemiddag Beppie,

Ik kan me zeker voorstellen dat het erg frustrerend is dat er verschillende bedragen zichtbaar zijn én dat het printen niet goed wil lukken!

Je geeft aan dat jullie een bedrijf hebben, betekent dit dat jullie ook een Zakelijke rekening met Businesscard hebben? Of gaat het om een particuliere Creditcard?

Groeten,

Sabrina
    ING | Webcare
    beppie
    Nee, het gaat om een particuliere gezamenlijke rekening met 1 creditkaart.
    beppie
    Daar heb ik toch niks aan als het ogerzicht steeds anders bij ons ....
    Hoi Beppie,

Het Afschrift van de Creditcard is leidend, vandaar dat mijn collega Margreet dit aanraadde. Ik raad je aan dit overzicht op te vragen zodat je daar in ieder geval duidelijkheid over hebt. Mocht dit overzicht afwijken van wat je in Mijn ING ziet, dan is het raadzaam dit even door te spreken met mijn collega's van de technische helpdesk op 020 22 888 88.

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    Hallo
    Ok, stuur maar een papieren overzicht van de creditcard van de laatste 2 maanden.
    Grt, karin
    Beste Karin,

In de volgende link kun je je telefoonnummer achterlaten en dan wordt je (kosteloos) teruggebeld door mijn collega's van afdeling Creditcards:

Ik raad je aan dit vóór 17:00 uur vandaag te doen omdat mijn collega's anders weer maandag vanaf 08:00 uur bereikbaar zijn.

Groet,
    Rialda
    ING Webcare
    beppie
    Ik had gereageerd om de papieren ovrrzichten te sturen.
    Mijn tel nr is 0614430500. Maar ik zit vandaag op een stemburo, dus vandaag niet bellen aub!
    Grt, karin van broekhoven
    Geen probleem Karin,

Je kan via de link die we hebben verzonden teruggebeld worden wanneer het jou het beste uitkomt!

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?