Klacht ING Bank: pas ING heeft kuren
Details
Klacht
Plots doet mijn contactloos betalen het niet meer op de pas. Bewaar mijn kaart netjes in een hoesje, dus behalve normaal gebruik is er van mijn kant niet geks gedaan met de pas. Uit andere klachten maak ik op dat ik niet de enige ben.Contact gezocht met de klantenservice, mijn pas wordt pas in 2024 automatisch vervangen door ING. Als ik hem nu wil laten vervangen kost het mij € 4,50. Misschien moeten de passen wat steviger gemaakt worden zodat ze niet voortijdig kapot gaan.
Gewenste oplossing
Minder stoicijns de strakke regels volgen. Maar ook zien, goh uw pas is over een half jaar toe aan vervanging, we zullen de nieuwe pas al wat eerder uw kant op doen, als service.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.