Klacht ING Bank: pas ING heeft kuren

jay12

Plots doet mijn contactloos betalen het niet meer op de pas. Bewaar mijn kaart netjes in een hoesje, dus behalve normaal gebruik is er van mijn kant niet geks gedaan met de pas. Uit andere klachten maak ik op dat ik niet de enige ben.

Contact gezocht met de klantenservice, mijn pas wordt pas in 2024 automatisch vervangen door ING. Als ik hem nu wil laten vervangen kost het mij € 4,50. Misschien moeten de passen wat steviger gemaakt worden zodat ze niet voortijdig kapot gaan.

Minder stoicijns de strakke regels volgen. Maar ook zien, goh uw pas is over een half jaar toe aan vervanging, we zullen de nieuwe pas al wat eerder uw kant op doen, als service.
Contact opnemen met klantenservice werd aangeboden. Dat had ik uiteraard al gedaan met als enige optie, een nieuwe pas zelf betalen. Dus opnieuw de klantenservice benaderen lijkt mij geen oplossing.

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?