Klacht ING Bank: pas ING heeft kuren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643967
Gebruiker
jay12
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Plots doet mijn contactloos betalen het niet meer op de pas. Bewaar mijn kaart netjes in een hoesje, dus behalve normaal gebruik is er van mijn kant niet geks gedaan met de pas. Uit andere klachten maak ik op dat ik niet de enige ben.

Contact gezocht met de klantenservice, mijn pas wordt pas in 2024 automatisch vervangen door ING. Als ik hem nu wil laten vervangen kost het mij € 4,50. Misschien moeten de passen wat steviger gemaakt worden zodat ze niet voortijdig kapot gaan.

Gewenste oplossing

Minder stoicijns de strakke regels volgen. Maar ook zien, goh uw pas is over een half jaar toe aan vervanging, we zullen de nieuwe pas al wat eerder uw kant op doen, als service.
Geboden oplossing
Contact opnemen met klantenservice werd aangeboden. Dat had ik uiteraard al gedaan met als enige optie, een nieuwe pas zelf betalen. Dus opnieuw de klantenservice benaderen lijkt mij geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen