Opgelost door ING Bank: Periodieke overschrijving van spaarrekening naar betaalrekening wordt niet meer gedaan

J. Grimm

Mijn oudere zus,waarvoor ik de administratie doe,kreeg deze maand te horen,dat ze voor haar verblijf in een AWBZ tehuis aanzienlijk meer zal moeten betalen dan tot dusver het geval was.Ze zal behoorlijk moeten gaan interen op haar spaargeld.
Ik probeer bij ING door internet bankieren een periodieke overschrijving van spaarrekening naar betaalrekening te regelen,maar het systeem voorziet daar niet (meer) in.Ik bel ING waar men mij deze situatie bevestigt.Reden zou zijn,dat men bang is dat dat teveel geld aan de bank wordt onttrokken.
Ik geef van mijn ongenoegen blijk,omdat dit betekent dat ik deze overschrijving maandelijks zal moeten uitvoeren.Bovendien lijkt me de situatie van mijn zus mij niet uniek.Dit moet velen overkomen.Mijn gesprekspartner bevestigt dat hij al meer klachten heeft gehad.
Ik heb aangegeven dat als er een andere bank is die deze klantonvriendelijke gang van zaken niet heeft,dat aanleiding zou kunnen zijn,het spaargeld naar die bank over te maken.

maak periodieke overschrijving van spaarrekening naar betaalrekening mogelijk.

ING Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J. Grimm
    ING heeft de klacht correct afgehandeld,alleen de oplossing vind ik niet zo handig.

J. Grimm

Ook een klacht indienen over ING Bank?