ING Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door ING Bank: Persoonlijke ING rekening zonder verklaring geblokkeerd.
Details
De klacht
Beste,Mijn persoonlijke rekening is zonder verklaring geblokkeerd door ING. Ondanks meerdere verzoeken voor een verklaring hiervan heb ik nog steeds geen duidelijke antwoord gekregen van ING.
Ik ben een paar maanden in bezwaar gegaan middels een bezwaarschrift en heb tot op de dag van vandaag geen antwoord hierop gekregen. Mijn rekening is al meer dan 6 maanden geblokkeerd.
Help wat kan ik doen en tot wie zou ik me eventueel kunnen wenden.
Met vriendelijke groeten,
Mustapha
De oplossing
Ik zou graag willen dat het bedrijf mijn voorziet van duidelijkheid met betrekking tot het blokkeren van mijn rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.