Opgelost door ING Bank: Persoonlijke ING rekening zonder verklaring geblokkeerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 357048
Gebruiker
ING#FOUT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste,

Mijn persoonlijke rekening is zonder verklaring geblokkeerd door ING. Ondanks meerdere verzoeken voor een verklaring hiervan heb ik nog steeds geen duidelijke antwoord gekregen van ING.

Ik ben een paar maanden in bezwaar gegaan middels een bezwaarschrift en heb tot op de dag van vandaag geen antwoord hierop gekregen. Mijn rekening is al meer dan 6 maanden geblokkeerd.

Help wat kan ik doen en tot wie zou ik me eventueel kunnen wenden.

Met vriendelijke groeten,

Mustapha



De oplossing

Ik zou graag willen dat het bedrijf mijn voorziet van duidelijkheid met betrekking tot het blokkeren van mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ING Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    ING#FOUT
    Datum
    Nvt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ING#FOUT
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nvt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen