Klacht ING Bank: Pinpas en creditcard gestolen en geldopname heeft plaats gevonden in het buitenland.

Petra Adams

Op woensdag 6 juli is mijn portomonee met bankpasjes, ID, Rijbewijs etc. gerold in Mallorca. Er is een bedrag van 500 euro opgenomen van mijn betaalrekening en 250 euro van mijn creditcard. Ik kreeg vandaag een brief van de ING waar in stond dat uit de informatie die zei hebben ontvangen niet duidelijk is hoe derden kennis hebben genomen van de pincode en zei dit niet kunnen vaststellen onder welke omstandigheden de pincode is ontvreemen de pincode direct juist is ingevoerd. ING vergoed de schade niet!

Ik wil schadeloos gesteld worden door de ING bank. Ik heb niet onzorgvuldig gehandeld en houdt mijn pincode altijd geheim. Niemand kent dit nummer en ik weet ook niet hoe ze achter mijn nummer zijn gekomen. Voor mij een grrot zwart gebied, maar ben wel gedupeerd.

ING Bank
    Goedenavond mevrouw Linssen,

Wat vervelend dat dit gebeurd is.

Ik ka me voorstellen dat u schadeloos gesteld wilt worden echter kan ik hier helaas geen uitspraken over doen.

Ik wil u daarom adviseren om contact op te nemen met het volgende telefoonnummer: 058 295 2173. Dit is de afdeling Veiligheidszaken.

Sanne
    ING Webcare
    Petra Adams
    Er is al genoeg gepraat en heb al uitgelegd wat er is gebeurt. Zou niet weten wat deze afdeling weer voor me zou kunnen betekenen. Veel erger is dat de ING zonder onderzoek te doen beslist dat ik dus onzorgvuldig heb gehandeld. Waar bazeren ze dat op?? Ik ga altijd erg zorgvuldig om met mijn bankzaken en er is me nog nooit iets gebeurt. Dit is voor mij geen oplossing!
    ING Bank
    Hallo mevrouw Linssen,

Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie is. Helaas kunnen wij vanuit hier geen andere oplossing bieden dan toch in gesprek te gaan met deze afdeling. Hier kunnen ze u ook uitleggen wat de procedure is.

Meike
    ING Webcare
    Petra Adams
    Jammer dat consumentenbond mijn klacht tav de ING gesloten heeft en ik niet meer kan reageren. Het i in zijn geheel niet afgedaan en zoals ik in bovenstaande reactie al, zei heb ik er niets aan de afdeling veiligheidszaken te bellen, want ik moet schriftelijk de klacht indienen. Dan maar andere wegen bewandelen.

Petra Adams

Ook een klacht indienen over ING Bank?