Opgelost door ING Bank: Poging mijn klacht te laten doodbloeden, reageren op een manier die ik niet kan bewijzen.
Details
Klacht
Ik ontvang bijna één jaar na verhuizing (bekend bij ING) een schrijven over roodstand op een mij onbekend rekeningnummer op mijn oude adres.(Fraude??)
Er bestaat dus een vordering van ING op mij, dit kan BKR problemen gaan opleveren. Telefonisch is er (moeizaam, na veel aandringen) gereageerd op mijn bezwaar. Ik heb zeer slechte ervaring met mondelinge (niet te bewijzen) toezeggingen van ING. Het ging toen om een dispuut over € 15.000,- dat wil ik niet wéér.
Ik heb nu bij herhaling schriftelijk aangedrongen op een bevestiging (schriftelijk of e-mail) van afspraken, of bewijzen van de rechtmatigheid van de vordering om sterk te staan bij een volgende claim.
Gewenste oplossing
Bewijs dat ik genoemde rekening ooit heb aangevraagd, ofSchriftelijke bevestiging dat rekening is opgeheven/niet op mijn naam staat en dat er geen vordering van de ING bestaat.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.