Klacht ING Bank: Post van vorige bewoner moet stoppen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 652883
Gebruiker
Rob Gadget
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ondanks herhaaldelijke "retour afzender" pogingen krijg ik nog steeds post van een vorige bewoner. Zo te lezen ben ik niet de enige.

Gewenste oplossing

Stop de post van de vorige bewoner.
Geboden oplossing
Waardeloos. De chat had ik al geprobeerd, die werd verbroken zonder dat ik iemand gesproken heb. Hoogste tijd voor een andere bank.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen