Klacht ING Bank: Premie 128,30 per maand, bij Independer ook .. én het is een naturapolis

Gebruiker1532946774

CZdirect zorgverzekering via ING: dit voordelige aanbod van ING komt overeen met de premie die bij Independer is te vinden op plaats 4 met een waardering van 7.9, en zonder ING af te sluiten. ING vermeldt helaas niet dat het een naturapolis betreft !

ING weigert te antwoorden

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Neem daarom contact op met de afdeling Verzekeren via +31 20 22 888 88 (ma - vr: 8.30 - 19.00 uur en za: 10.00 - 16.00 uur). We helpen je daar graag verder.

Gebruiker1532946774
    Een standaard reactie op een algemene vraag ? Dit heeft helemaal niets met mijn persoonlijke situatie te maken, dus is privacy niet in het geding ! Ik herhaal dus mijn vraag, waarop ik geen antwoord heb gekregen:

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

Gebruiker1532946774
    Een standaard reactie op een algemene vraag ? Dit heeft helemaal niets met mijn
    vraag, waarop ik geen antwoord heb gekregen:

premie die bij Independer is te vinden op plaats 4 met een waardering van 7,9, en
    Een helder antwoord op de gestelde vraag aub !

Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?