Klacht ING Bank: PRIVACY is geschonden

Mera01Tist05

Ik heb 2 rekeningen bij de ING Bank. Op de ene rekening had ik een tekort en die rekening is geblokkeerd. Op de andere rekening stond geld en die was ook geblokkeerd zodat ik mijn tekort op de ene rekening in kon lopen. Ik vond het prima. Ik had niet zoveel geld om het tekort in 1x af te lossen. In april had ik gekeken op mijn rekeningen en ik zag dat ik waarschijnlijk in mei al klaar zou kunnen zijn. Dan zou ik vragen of de blokkade van de ene rekening af zou kunnen en ik zou het bedrag af kunnen lossen. Nu kreeg ik echter een mail van ING en ik kijk naar de rekening en ik schrik. ING heeft mijn privacy geschonden door het bedrag wat op e ene rekening stond op te eisen en vervolgens die rekening weg te halen. En op de andere rekening sta ik plotseling meer dan 600 rood en ze willen dat in 1x opeisen. Ze zeggen dat ik in gebrek ben gebleven. Nou ik heb al eens uitgelegd dat ik opgelicht ben en daardoor al mijn geld kwijt ben geraakt en zwaar in het rood kwam te staan. Door die blokkade kon ik mooi inlopen. Ik weet dt er mensen met enorme schulden zijn maar ik heb nog nooit gehoord dat een bank in de priveomgeving van een klant. ING heeft mijn privacy geschonden en ik ben daar enorm kwaad over. En het is niet de eerste keer dat ze dat hebben gedaan. Ik eis van ING dat ze alles terug draaien. Want op de rekening die nu weg is kwamen kleine pensioenen van mij en daardoor kon ik inlopen. Waar gaan die bedragen nu naar toe??? ING is in strijd met de privacywet met mijn rekeningen bezig geweest en ze hebben daar geen recht toe!!!!

Alles terug brengen zoals het was zodat ik kan zien hoever ik was. Ik was aan het inlopen en ik had misschien in mei al klaar kunnen zijn en anders op 1 juli. Ik weet dat ik niet snel kon aflossen. zoveel geld heb ik niet. Ik weet dat ik stom ben geweest maar ik ben wanhopig op zoek geweest naar een oplossing. En nergens gevonden. En daardoor was ik zo blij dat ik op de ene rekening zo mooi aan het inlopen was.

ING Bank
    Goedemorgen Mera01Tist05

Was je met onze afdeling Achterstanden een betalingsregeling overeengekomen? Als dat niet het geval is behoud ING zich het recht tot opeising conform de productvoorwaarden. Wellicht is het een goed idee om contact met ze op te nemen om verdere stappen te overleggen, ze zijn te bereiken op 020 584 77 75
    Ma - Vr: 8:00 tot 20:00
    Za: 9:00 tot 12:00

Met vriendelijke groeten,

Vincent | ING Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ING Bank?