Klacht ING Bank: Problemen met betalen via Finbox

Rooie wangen

Per december 2013 gaat het mis met betalen via Finbox.
Het is heel lang onduidelijk wat er aan de hand is, de fout lgt niet bij ING.
Maar ja, dan blijkt toch dat ING zelf de boosdoener is in dit verhaal.
Pogingen om te achterhalen wat er aan de hand is hebben tot nu toe geen duidelijkheid opgeleverd. ING laat domweg niets van zich horen..
Dat is, in mijn ogen, niet zo netjes van ING. Want ze brengen je toch maar in een heel vervelende situatie. Daar komt bij dat het vertrouwen dat je in je bank moet kunnen hebben wel heel erg op de tocht komt te staan. Van mij dus geen bonus.

In ieder geval duidelijk maken wat er aan de hand is.
En een (telefonische) toezegging nakomen.

ING Bank
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare
    Rooie wangen
    Nee, hoor de klacht is nog steeds niet verholpen.
    Maar ik heb al vaker vernomen dat er een oplossing in de maak was dus voorlopig is het motto: Eerst zien en dan geloven !!
    ING Bank
    Beste Henk,Wat vervelend dat het nog steeds niet is opgelost. Begrijp ik goed dat er in ieder geval wel contact en uitleg over is geweest? Ik kan na aanleiding van je bericht niet nagaan wat er precies niet lukt. Wil je hier meer duidelijkheid over, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met 020 22 888 88. Deze afdeling is geopend van ma-vr van 8:00-21:00 uur en op za van 9:00-17:00 uur. Je kunt natuurlijk ook altijd met ons Webcare team in contact komen door te kijken op www.ing.nl/webcareWij helpen je graag verder.Groet,Linda
    ING Webcare team
    Rooie wangen
    Beste Linda, Via het door mij opgegeven rekeningnummer kan ING achterhalen wie ik ben en contact opnemen. Ik zal dat niet doen!!! De reden:
    Ze hebben te vaak dingen beloofd en zijn dat niet nagekomen.
    Bij betalingen wordt ik elke keer voordat de betaling is afgerond uitgelogd. Dat is uitermate irritant. Ik voel me een beetje als een gestrande automobilist die zijn auto naar het wegenwachtstation zou moeten duwen. Bij Mediamarkt zeggen ze dan: "Ik ben toch niet gek ?"