Klacht ING Bank: Rekening blijkt ineens niet beeindigd te zijn terwijl wel bevestiging in Mijn ING

Douwe

Ik heb meerdere rekeningen bij de ING en ik heb mijn zakelijke rekening een week geleden online via Mijn ING opgezegd en dan zou het nog 7 werkdagen duren voordat het resterende bedrag zou zijn overgeboekt naar mijn nieuwe bank en de ING rekening gesloten zou zijn. Al belachelijk want dit kan binnen een dag maximaal al geregeld zijn....
Nu neem ik 8 dagen later toch maar eens contact op want de rekening blijft actief. Krijg eerst telefonisch te horen dat er vertraging is en dat het 2 weken kan duren..... Ik geef aan dat ik niet langer blijf betalen voor een rekening die ik al heb opgezegd. Daarna via de chat nogmaals contact om toch nog eens te checken of de ING het wel op orde heeft en het allemaal geregeld gaat worden en dat ik geen kosten meer in rekening krijg gebracht.
Blijkt dat zij ineens geen opzegging in het systeem hebben staan.... Terwijl ik een week geleden in Mijn ING scherm de bevestiging heb gehad dat binnen 7 werkdagen het geregeld zou worden en dat het bedrag overgeboekt zou worden.

Nu moet ik dus nog langer voor een rekening blijven betalen terwijl ik die reeds heb opgezegd. Dit is niet acceptabel

Ik wil dat met ingang vanaf 1 mei geen kosten meer in rekening worden gebracht voor een rekening die ik reeds heb opgezegd.

ING Bank
    Hallo Douwe.

Het spijt me dat er hier iets niet goed lijkt te gaan.
    Je geeft aan dat navraag leerde dat de rekening niet in opheffing zou zijn. Is hierop nog actie geweest?

Zou je nogmaals navraag willen doen bij mijn collega van de afdeling Zakelijk hierover?

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Douwe
Beste Margreet, je had dit reeds kunnen uitzoeken bij jullie helpdesk. Het is dat ik contact opneem dat ik erachter kom dat jullie een fout hebben gemaakt intern en dat het opzeggen van de rekening niet in gang is gezet. Ik heb het daarna in overleg met de chat helpdesk precies dezelfde stappen nogmaals gedaan. Alleen moet ik nu door jullie fout langer kosten betalen voor een rekening die ik al had opgezegd. De oplossing die ik wil is dat met ingang van 1 mei er geen kosten meer in rekening worden gebracht voor deze rekening.

Ook een klacht indienen over ING Bank?