Opgelost door ING Bank: Rekening geblokkeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 469326
Gebruiker
vanLomwel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in Julie een voorlopig wachtwoord en gebruikersnaam gehad zodat er op de rekening geld gestort kan worden, voor de rest kon ik er niks mee.Ik wil inloggen en krijg rekening geblokkeerd hierover gebeld en krijg als antwoord dan zult u moeten wachten op de ten naam stelling dan kan u een gebruikers naam en een wacht woord.Ik ben pis nijdig en er zal wel weer een smoes komen zoals altijd je bent wel klant maar wij zijn de baas.We leven in een digitale tijd perk en dan ING mijn blokkade opheffen belachelijk
Met vriendelijke groeten
L.P van Lomwel

De oplossing

Dat vandaag alles op gelost word de blokkade en de ten naam stellingen dan met een verhaal komen we hebben achterstand om dat het corona is dat krijg je overal te horen een goedkope smoes

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste vanLomwel,

    Bedankt voor jouw klacht.

    Je geeft aan dat je een tijdelijk wachtwoord hebt ontvangen en gebruikersnaam zodat er gebruik gemaakt kan worden van de rekening, maar dat de blokkade momenteel nog steeds aanwezig is.

    Wanneer ik het goed lees dan ga ik er vanuit dat je een Zakelijke rekening geopend hebt. Helaas moet ik je vertellen dat er inderdaad een werkvoorraad is. Dit komt omdat het tijdelijk niet mogelijk was om een Zakelijke rekening te openen. Vanaf het moment dat deze optie er wel weer was hebben ontzettend veel klanten hier gebruik van gemaakt. Hierdoor lopen we achter.

    Momenteel zijn wij de verzoeken van de laatste 2 weken van Juli aan het verwerken. Ik wil je dan ook vragen om het nog even af te wachten allemaal.

    Groeten,

    Daphne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanLomwel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen