Klacht ING Bank: rekening opzeggen

Mark

De zoveelste klacht over ING.
Korte samenvatting.
In 2010 opende ik vol trots een rekening bij ING
kreeg een rekening creditcard en een kadootje omdat ik klant werd bij de ING.
Dit kadootje zit ik nog steeds op te wachten.
Begin 2011 ging ik verhuizen en regelde 3 maanden voor mijn verhuizing al mijn adreswijzigingen wat bij alle instanties is gelukt.
Op 1 na, en dat is de ING.
De ING had de adreswijziging niet ontvangen....
Toen probeerde ik het via internet bankieren, hier kwam ik niet in,zulke mankementen heb ik vaker gehad dat ik niet op mijn eigen rekening kon komen.
Enkele weken voor mijn verhuizing heb ik nog een brief gestuurd en toen was het geregeld volgens de klantenservice.
Op het nieuwe adres valt mij op dat ik geen post ontvang.
Ik bellen, mijn oude adres staat in het systeem!!!
enkele weken eerder stond het nieuwe adres er in DUS NIET blijkt later!!!
Ik opnieuw een wijzigingsformulier aanvragen , deze komt aan op mijn oude adres, wat ik ook doe ik krijg niet naar mijn nieuwe adres.
Dit duurt maanden en de rekening en rente lopen op en gevoelige gegevens worden naar mijn oude adres verzonden.
In 1 van de adviezen van klantenservice was dat ik naar mijn oude adres (tweehonderd KM verderop) moet om de post maar te gaan halen!!??
Gekken werk.
Na veel klagen en zeuren kastje muurtje lukt het eindelijk om naar maanden om mijn nieuwe adres in het systeem te krijgen.
De eerste brieven naar mijn nieuwe adres waren dreigbrieven of ik snel wilde betalen etc.
Bellen en klagen heeft niet veel zin gehad, ik heb de fouten betaald.
Mijn verzoek was om de rente en schulden terug te draaien naar de datum dat ik de rekening aan vroeg, hier word geen gehoor aan gegeven.
Ik wilde mijn rekening opzeggen, dit lijkt wel onmogelijk.
Jaren veel excuses en bloemen maar de rekening tikt wel door, hier word de ING rijk van.
5 april 2013 heb ik weer een poging gewaagd om op te zeggen.
Ik krijg een reclameblaadje IPV een opzegformulier.
Dit is een korte samenvatting, er is nog meer.
Hoe vaak kon ik wel niet op internet bankieren.
En ik sta te boek al wanbetaler omdat de ING haar werk niet goed doet.
Mijn advies, blijf weg bij de ING, het is niets meer dan ellende.

-Ik wil UIT het bestand van de ING
-Stoppen bet betalen voor producten die ik niet kan gebruiken
-dus >GEEN< klant meer zijn bij deze instelling
EN
-Ik wil graag dat de rente terug gedraaid worden naar 2010 en dat heet compensatie.
-Ik wil geen bloemen en ook geen excuus, daar heb ik al genoeg van gehad,
-Liefst wil ik ook nog mijn belkosten die ik heb moeten spenderen door het bellen naar de klantenservice.
-EN vooral een afmelding bij het BKR met bewijs dat dit is gebeurd.

-please, niet weer eindeloos doorverbinden met allerlei afdelingen die veel beloven en niets doen,het klappen van de zweep ken ik inmiddels wel!

ING Bank
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Deniz
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare
    ING Bank
    Spijtig om dat te horen, maar ik respecteer je keuze. Ik ben bang dat ik dan op dit moment niets meer voor je kan betekenen. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?