Klacht ING Bank: rekening wordt geblokkeerd door fout ING

moedervaningklant

Mijn zoon is al jaren klant bij jullie. Hij zit nu in het buitenland. Hij heeft bericht gehad dat hij met zijn paspoort naar een kantoor moet komen. Maar dat gaat dus niet. En als hij dit niet doet wordt zijn rekening geblokkeerd. Jullie hadden toen hij 18 werd al een copie moeten vragen. Hij is nu 24. Hij heeft al gebeld maar kunnen niks voor hem doen. of via notaris daar. Maar hij is aan het werk en zit ergens afgelegen. Dus enige optie die hij heeft is zijn geld eraf halen en een andere bank nemen. Jullie worden bedankt.

ik wil dat dit opgelost wordt

ING Bank
    Beste moedervaningklant,

Wat vervelend voor je zoon!

Het klopt dat hij in het buitenland naar een notaris moet om het verder te kunnen regelen. Aan de situatie en de oplossing kan ik niks wijzigen. Ik heb ook geen inzicht op wat voor termijn het geregeld moet zijn.

Je zoon kan altijd zelf even via de klantenservice contact opnemen (Chat in Mijn ING of +3120 22 888 88), om te kijken naar zijn persoonlijke situatie en de status van zijn rekening. Hiervoor moet hij, wegens privacy gevoeligheid, zelf contact over opnemen.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare
    moedervaningklant
    Hallo
    Jullie kunnen niks doen zeggen jullie. Dus mijn zoon gaat een andere rekening openen bij een andere bank. Hij heeft geen keus.
    Zo verliezen jullie wel klanten.
    ING Bank
    Hi moedervaningklant,

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je zoon hierdoor vast loopt. We zijn echter wettelijk verplicht om deze informatie goed te registreren, waarover je hier meer kan lezen: http://ing.nl/identificatie

Ik raad je zoon aan, zodra hij weer in Nederland is, dit te regelen. Hopelijk komt het in orde.

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?